Avatar billede hhaalloo Nybegynder
09. juli 2002 - 18:51 Der er 8 kommentarer

Kom med et par idéer !!!

Hej Eksperter,

Jeg har fået følgende e-mail tilsendt og vil i den forbindelse høre om i har nogle gode ideér til andre eksponeringsmuligheder ?

Jeg vil høre bannerprisen på jeres side. Samt om I er villige til andre eksponeringsmuligheder, da banner som bekendt ikke længere har den store klikprocent og interesse. Jeg kan se jeres banner pt. bare stor tomt. Såfremt I kan tilbyde noget godt kan vi jo altid finde ud af en fornuftig aftale.

hhaalloo.
Avatar billede avlund Nybegynder
09. juli 2002 - 19:04 #1
MASSER af popups. Seks-syv stykker pr. side. Det virker rigtig godt, og folk er glade for at få alle de gode tilbud serveret uden at behøve at røre en finger.

Og gerne animerede. Folk kan godt lide noget med lidt krudt i. Specielt hvis der også følger noget fedt MIDI-musik med. Så har du et hit!!!
Avatar billede hhaalloo Nybegynder
09. juli 2002 - 19:08 #2
Er det dit alvor ?
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
09. juli 2002 - 19:13 #3
hehe... tror det er ironisk ment det der.... just a guess *G*
Avatar billede hhaalloo Nybegynder
09. juli 2002 - 19:16 #4
Nå men jeg kan måske ikke forvente nogle seriøse svar her ?
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. juli 2002 - 19:17 #5
Måske I kan udveksle indhold. Integrere jer på hinandens sider.

www.gratis-ting.dk <-- Prøv, at kigge under Gratis Hjemmesider. De får indholdet leveret fra Internetplads. Som betaling får Internetplads så reklame på Gratis-Ting, og søgningen har sine begrænsninger.

Men uden, at kende begge parters sider (som formegentlig er fortrolige), er det umuligt, at komme med et konkret foreslag.
Avatar billede avlund Nybegynder
09. juli 2002 - 19:20 #6
Helt ærligt, så er jeg ikke særlig positivt stemt for brute-force måden, som de fleste annoncerer på. Hvis du nu er smart, så lokaliserer du din målgruppe meget præcist, og udvælger dine reklamer og måden at vise dem på derefter. Det er jo ikke fordi folk ikke vil klikke på reklamer. Det er fordi annoncørerne har en hjernedød tendens til bare at kaste dem i hovedet på gud og hvermand, i stedet for at vise dem til folk som rent faktisk ville være interesserede i produktet.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
09. juli 2002 - 20:14 #7
Er det til denne her side?

http://www.hifiinfo.dk/

så skal det være stilren eksponering. faktisk tror jeg noget af det der virker bedst er anbefalende tekstlinks. Så er det ikke længere reklame etc. og informationen har en underholdningsværdi.

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede msnilsson Nybegynder
21. november 2002 - 15:58 #8