Avatar billede askhoej Praktikant
10. juli 2002 - 10:35 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Ide sælges - men hvor?

Hej allesammen

Jeg har i forbindelse med mit afsluttende eksamensprojekt som dataingeniør udarbejdet et webbaseret formularsystem til digital forvaltning og både mig selv, censor og undervisere på studiet synes at projektet er for godt til bare at blive støvet til på reolen og synes derfor at jeg skal forsøge at sælge projektet.

Projektet består af en teknisk analyse og design af løsningen, samt implementering af store dele af systemet. Mit spørgsmål er så, hvor for man solgt sådan noget eller hvor kan man kontakte interesserede?

Jeg er ikke selv umiddeltbart interesseret i at arbejde videre på projektet, men vil gerne i forbindelse med et eventuelt salg fungere som konsulent på projektet.

/Askhoej
Avatar billede tingleff Praktikant
10. juli 2002 - 13:47 #1
er der et sted man kan se det du har udviklet??
Avatar billede super_g Nybegynder
10. juli 2002 - 14:45 #2
Ja, det ville da være rart.
Avatar billede abruscato Nybegynder
10. juli 2002 - 15:15 #3
Du kan muligvis finde hjælp her -> http://www.konceptformidling.dk
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2002 - 12:33 #4
Ja, det ville være fedt at se lidt nærmere på før man besluttede om man var interreseret.
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
11. juli 2002 - 12:49 #5
Lav en forretningsplan, og kontakt evt. Olicom.
Avatar billede askhoej Praktikant
11. juli 2002 - 12:49 #6
tingleff,super_g & spacemanic >> mit spørgsmål gik på hvor man kunne sætte et sådanne projekt til salg henne og det var derfor ikke en direkte salgsannonce, men hvis en af jer eller jeres eventuelle firmaer skulle være interesseret i at opkøbe et sådanne system/projekt skal i være velkommen til at kontakte mig hvor jeg kan beskrive systemet mere. Selve systemet består hovedsageligt af et webbaseret administrationssystem som jeg på ingen måde har tænkt mig at lade være offentligt tilgængeligt.

Mail: martin@askhoej.dk

abrucato >> Det ser interessant ud, jeg lader lige spørgsmålet stå åbent lidt endnu.

/Askhoej
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
11. juli 2002 - 12:51 #7
Lav en forretningsplan og kontakt Olicom!
Avatar billede askhoej Praktikant
11. juli 2002 - 12:52 #8
tingleff,super_g & spacemanic >> mit spørgsmål gik på hvor man kunne sætte et sådanne projekt til salg henne og det var derfor ikke en direkte salgsannonce, men hvis en af jer eller jeres eventuelle firmaer skulle være interesseret i at opkøbe et sådanne system/projekt skal i være velkommen til at kontakte mig hvor jeg kan beskrive systemet mere. Selve systemet består hovedsageligt af et webbaseret administrationssystem som jeg på ingen måde har tænkt mig at lade være offentligt tilgængeligt.

Mail: martin@askhoej.dk

abrucato >> Det ser interessant ud, jeg lader lige spørgsmålet stå åbent lidt endnu.

/Askhoej
Avatar billede askhoej Praktikant
11. juli 2002 - 12:53 #9
tingleff,super_g & spacemanic >> mit spørgsmål gik på hvor man kunne sætte et sådanne projekt til salg henne og det var derfor ikke en direkte salgsannonce, men hvis en af jer eller jeres eventuelle firmaer skulle være interesseret i at opkøbe et sådanne system/projekt skal i være velkommen til at kontakte mig hvor jeg kan beskrive systemet mere. Selve systemet består hovedsageligt af et webbaseret administrationssystem som jeg på ingen måde har tænkt mig at lade være offentligt tilgængeligt.

Mail: martin@askhoej.dk

abrucato >> Det ser interressant ud, jeg lader lige spørgsmålet stå åbent lidt endnu.

/Askhoej
Avatar billede askhoej Praktikant
11. juli 2002 - 12:54 #10
Hmm....
Avatar billede ung-zone Nybegynder
03. august 2002 - 10:21 #11
3af mine gammel sites er blevet solgt på qxl til dne pris jeg ville have..det tog dov tid men de blev solgt..! ;)
også endag til de penge jeg ville ha

www.qxl.dk
Avatar billede askhoej Praktikant
30. januar 2003 - 12:02 #12
fandt ikke en løsning og lukker