Avatar billede sazon Nybegynder
25. august 2002 - 14:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

søger plads som elev

Jeg håber der er en admin der gider flytte mit spm. til Job/Fuldtid da jeg af en eller anden mytisk grund ikke selv kan lave spm. der
Hey jeg prøver lige at søge en elevplads som MedieIntegrator(ny udd. men er ca. det samme som Webdesigner/Grafiker).
Jeg har efterhånden prøvet at kontakte så mange firmaer uden held så jeg lige ville prøve E.dk igen.
Hvis der er nogen der er interesseret så kan i evt skrive til mig via. Eksperten.dk /MSN (kotjo@bluemail.dk)/ICQ(66184347)/Mail ks@skodbox.dk
I kan også få en masse links til sider/grafik jeg har lavet hvis i vælger at kontakte mig

Mvh Kotjo S.
MedieIntegartor
ICQ 66184347
Mail ks@skodbox.dk

ps. Det er ligemeget hvor i landet det er, så længe der er en "større" by i nærheden så jeg evt. kan bo på skolehjem. Det skal også siges at selvom jeg er hos jer som elev i fx 1år og skal på skole 3mån så skal i kun betale for den tid jeg er i jeres firma og arb. det andet kan i få tilbage gennem staten mener jeg.
Avatar billede resten Nybegynder
25. august 2002 - 14:54 #1
Er flyttet men jeg prøver lige selv at teste det :)
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
25. august 2002 - 14:56 #2
Følger lige med
Avatar billede resten Nybegynder
25. august 2002 - 14:58 #3
Der er åbenbart nogen problemmer med netop den katagori men jeg får det lige fikset :)
Avatar billede runeevers Nybegynder
25. august 2002 - 15:02 #4
Jeg er netop droppet ud af denne uddannelse, og efterlod derfor en virksomhed uden praktikant. De skal bruge en der kan arbejde selvstændigt og som ikke kræver for megen indlæring i prakikperioderne.

Ikke særligt gode forhold, men når man tager situationen i betragtning må man jo næsten tage hvad man kan få. Virksomheden ligger i Avedøre.

Hvis du er interesseret kan du skrive til mig på rune@heickendorf.dk eller adde mig på msn.
Avatar billede sazon Nybegynder
25. august 2002 - 15:11 #5
Superb jeg vil stadig også meget gerne have svar fra andre .. så er der jo lidt større chance
Avatar billede theprofessor Nybegynder
15. oktober 2003 - 16:49 #6
prøv jobindeks.dk eller poljob.dk der begge har rubik "elev/praktik"

er "medieintegrator" samme som "multimediakoordinator"??