Avatar billede dushe Nybegynder
12. oktober 2002 - 12:00 Der er 3 kommentarer

Skærm ændre automatisk størrelse

Jeg har haft nogle problemer med min skærm/skærmopløsning. Det hele startede efter jeg fik min nye skærm (Compaq FS940). Efter at have været inde i spil, og går ud til windows desktop igen, så har min skærm automatisk ændret indstillingerne. Så hver gang jeg har været inde at spille så skal jeg til at klikke rundt på min skærm, for at den kommer til at se normalt ud igen. Og når jeg kigger i indstillingerne i windows, så er de det samme som de altid har været. Jeg har prøvet med to forskellige grafikkort og drivere, men problemet er der stadig, og det er irriterende! Hjælp.
Avatar billede bongobride Nybegynder
12. oktober 2002 - 12:05 #1
Det er xp du skal være sur på, for når du går ud af spil, sætter xp skærmen til at køre 60hz, hvilket jeg ikke kan forestille mig at du køre med hele tiden.
Det skal lige siges at det er et kendt problem verden over, men der jo nogle kloge hoveder som har lavet en løsning (heldigvis)

Download programmet her: http://www.pcwelt.de/downloads/utilities/treiber-tools/24236 , og så skulle dine problemer gerne være væk (Det er mine)
Avatar billede bongobride Nybegynder
12. oktober 2002 - 12:05 #2
hmmmm... Jeg var sikker på at du skrev noget med xp, men åbenbart ikke :)
Avatar billede dushe Nybegynder
12. oktober 2002 - 12:06 #3
Når jeg går ud af spil, så er mine skærmindstillinger (opløsning + skærm hz) nøjagtig det samme. Det er det jeg ikke kan forstå :D