Avatar billede bongobride Nybegynder
12. oktober 2002 - 16:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Det bedste multiplayer spil, bare i demo udgave

Aargrgrh, jeg keder mig så forbandet meget, at jeg er ved at blive lam i bøtten!
Nogen der kender et totalt fedt multiplayer spil, som man kan fyre op for på nettet, og som kan hentes som demo??

Jeg har i forvejen Black Hawk Down.....
Avatar billede bongobride Nybegynder
12. oktober 2002 - 17:14 #1
skod hoveder
Avatar billede fcs Novice
12. oktober 2002 - 17:42 #2
Bongobride>> Dit spørgsmål har været åbent i 20 minutter - måske skulle du overveje om du ikke skulle lade det være åbent lidt længere og generelt måske anlægge en pænere tone her på eksperten????

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin
Avatar billede hummm Nybegynder
12. oktober 2002 - 17:47 #3
www.liveforspeed.com

det bedste bilspil...hej
Avatar billede bongobride Nybegynder
12. oktober 2002 - 20:13 #4
ja ja, det er fint fcs