Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2002 - 13:27 Der er 6 kommentarer og
4 løsninger

Projektopgave design-vurdering

Hvad synes i om designet på: http://www.qpq.dk/Projekter/byen-i-byen/ den 19/10 efter kl. 8 kan dette også ses  på www.byen-i-byen.dk , hvis jeg da har opsat mit DNS rigtigt!

men hva syns i??

og hva siger i til logoet?
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2002 - 13:31 #1
Jeg bryder mig ikke om farverne på linksene og baggrunden...
Og jeg kan ikke se grunden til at en trekant skal fylde så meget af siden..
Avatar billede Chewie Novice
18. oktober 2002 - 13:32 #2
Baggrundsfarven er ikke ens
Avatar billede izemate Nybegynder
18. oktober 2002 - 13:37 #3
Syntes ikke at designet er vildt fedt :) lidt for skrappe farver.
hvis det var mig ville jeg lave menuen "rund" istedt for 3kantet!
og vælge nogle andre farver som måske matcher lidt bedre sammen.
Logoet: Tjaa kan gå.

håber du kunne bruge lidt !

\\izemate
Avatar billede izemate Nybegynder
18. oktober 2002 - 13:38 #4
hov glemte lige noget!
Syntes ikke det er pænt med alt formeget skygge og 3d hulomhej.

\\izemate
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2002 - 13:50 #5
tak for hjælpen... jeg kigger på det!

Er der nogen der har nogle forslag til andre farver, eller endnu bedre, et websted, med forskellige farveskemaer til inspiration???

Er MEGET dårlig til at vælge de rigtige...

kommer forbi og giver points senere på dagen, og ser efter om der er nogen, der har fundet nogle fede farver!
Avatar billede mranders Nybegynder
18. oktober 2002 - 13:59 #6
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2002 - 14:03 #7
tark mranders..... fedt!!!
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2002 - 14:04 #8
holder den alligevel åben lidt endnu, for at se om der kommer mere...
Avatar billede diskodexter Nybegynder
18. oktober 2002 - 15:24 #9
Okay lidt comments til din side:

-1: Som allerede nævnt bør du nok gøre lidt ved farverne. Som sagt er www.colormatch.dk et godt sted at finde passende farver.

-2: Prøv at gøre menuen lidt mere spændende. Den er alt for kedelig og typisk. Og farverne igen... Hoveren er helt skæv. Den der røde ligner jeg ved ikke hvad, men med lidt arbejde kan det blive en helt fin menu.

Der var lidt at arbejde med. Prøv at få noget mere indhold på siden. Altså tekst osv. Det er nemmere og give comments hvor det hele er med.  Ellers udemærket side.

/Braestrup
www.braestrup.nyka.dk
Avatar billede diskodexter Nybegynder
18. oktober 2002 - 15:34 #10
Glemte lige at svare... :P