Avatar billede sotec Nybegynder
17. februar 2003 - 20:38 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Billigste .dk domæne?

Hvor kan man billigst registrer et .dk domæne?

(azero, 69,- + moms, nettonet, 79,- + moms)

Kan vi komme længere ned?
Avatar billede dennism Nybegynder
17. februar 2003 - 20:39 #1
Avatar billede brixz Nybegynder
17. februar 2003 - 20:46 #2
køb at .dk domænenavn = 60kr.
www.b-one.dk
Jeg synes det er ganske godt.
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. februar 2003 - 20:47 #3
Så skal man også købe et webhotel :(
Avatar billede brixz Nybegynder
17. februar 2003 - 20:48 #4
Køb af et .dk domæne inkluderer 1 års domæneafgift. Du vil fremover skulle betale den årlige domæneafgift til DK Hostmaster. Afgiften for .dk domæner er på nuværende tidspunkt DKK 60,- pr. år.
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. februar 2003 - 20:50 #5
på cliche.dk kan du få det til 60 kr  Det er vist uden webhotel.

På b-one.nu står der dette.
Ovenstående priser på domænenavne gælder kun ved samtidig oprettelse af webhotel.
Avatar billede brixz Nybegynder
17. februar 2003 - 20:53 #6
men der er også en oprettelse på 200kr.
Avatar billede sotec Nybegynder
17. februar 2003 - 20:54 #7
Hos Web-sale koster et domæne kr. 80,- + moms, så det var et dårligt tip
Avatar billede sotec Nybegynder
17. februar 2003 - 20:56 #8
Dandomain, 39,- + moms!
Avatar billede sotec Nybegynder
17. februar 2003 - 21:03 #9
Fuck, Dandomain lægger kr 60 til DK-Hostmaster på til sidst, øv!
Avatar billede d-hosting Nybegynder
17. februar 2003 - 21:04 #10
LoL............ja fuck dem
Avatar billede brixz Nybegynder
17. februar 2003 - 21:04 #11
Dette lyder fair, prøv at se ;)
http://hosttown.dk/domaininfo.php
Avatar billede brixz Nybegynder
17. februar 2003 - 21:10 #12
Her bataler du 99kr. for det første år og derefter modtager du regninger fra DK Hostmaster på de 60 kr. årligt.
dvs. de tager 39 kr for at registrere det. og så blander de sig ikke mere.
http://gratisdns.dk/?side=dkwhoislookup
Avatar billede brixz Nybegynder
17. februar 2003 - 21:15 #13
Ellers skal du købe det af DK Hostmaster. register på deres hjemmeside http://www.dk-hostmaster.dk/dkhostcms/bs?pageid=142&action=cmsview&language=da&

her får du det til laveste pris, nemlig kr. 60 + moms (15kr)
Avatar billede sotec Nybegynder
17. februar 2003 - 21:17 #14
Jeg mener at der står på DK-Hostmasters side at det ikke koster noget at registre et .dk domæne, men der skal blot betale 60,- om året i afgift.
Hvis det passer, så kan firmaerne selv sætte prisen for denne ydelse, blot de får dækket de første 60,- + lidt for arbejdsløn osv.

Når man tænker på at det kan lade sig gøre at lave nogle systemer som i stor stil er 100% fuldautomatiske, så syntes jeg at 100 + moms er lidt i overkanten.

(Ret mig venligst hvis min antagelse er forkert!?)
Avatar billede sotec Nybegynder
17. februar 2003 - 21:18 #15
Man kan da ikke købe domæner hos dem som privat!
Skal man ikke være registrator?
Avatar billede brixz Nybegynder
17. februar 2003 - 21:36 #16
Det er rigtig hvad du siger sotec. note: "Domæneoprettelse kan kun ske via en af DK Hostmaster godkendt registrator."
De har så en liste over alle sammen.
http://www.dk-hostmaster.dk/dkhostcms/bs?pageid=84&action=cmsview&language=da&
Avatar billede brixz Nybegynder
17. februar 2003 - 21:37 #17
og så er det jo bare at finde den billigste. Øv hvor er der bare mange at skulle kikke igennem hehe
Avatar billede brixz Nybegynder
18. februar 2003 - 15:40 #18
takker for points ;)