Avatar billede hjml Nybegynder
21. marts 2003 - 16:15 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Spm. ang point ect.

Hej exp bruger og dem som styre sitet..
Jeg har lige et spm og måske en ting som exp.dk & idg.dk som burde tage op...

Spm går ud på hvordan det kan la sig gøre at en enkelt bruger kan oprette spm uden at kunne dække med nogle point ?..f.eks : http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=dumazz&option=24

Kunne man ikke gøre sådan at man KUN kan give 300 point ud så først når man har lukket det spm kan man lave et nyt spm. ?...så de enkelte bruger ikke bliver snydt ...
Eller lyder det som en dum ide/forslag ?..

/hjml
Avatar billede lrd Nybegynder
21. marts 2003 - 16:24 #1
Tror mig der er 1000 forslag om det samme allerede.
Avatar billede fromsej Praktikant
21. marts 2003 - 16:25 #2
Du har forhåbentligt anmeldt ham!!
Det svineri burde ikke kunne lade sig gøre det har du helt ret i.
Avatar billede hjml Nybegynder
21. marts 2003 - 16:27 #3
jamen hvad kan vi som bruger gøre ved det ?...personen bliver jo bare ved....for idg har jo nok nogle programmøre som kan gøre det på nogle dage eller to ?...problemet er bare tager de os seriøse (brugerne)...?..

/hjml
Avatar billede fromsej Praktikant
21. marts 2003 - 16:33 #4
Du kan gøre forskellige ting.
1. Tjekke spørgers brugerprofil, hvis det ikke er en du kender i forvejen.
2. Lave en lille .txt fil, hvor du skriver navne på dem du ikke gider hjælpe eller tale med. Det bruger jeg selv.
3. Kigge her, og evt. lige skrive et indlæg.
http://www.ebruger.dk/vis.asp?id=70
4. Bruge funktionen Anmeld misbrug.
På et eller andet tidspunkt, er Admin vel nødt til at gøre noget seriøst ved problemet.
Avatar billede dumazz Nybegynder
23. marts 2003 - 18:58 #5
Hejsa.... Kan se det er mig i er på nakken af.... og jeg vil faktisk også gerne vide hvorfor jeg har en negativ saldo.... mine point forsvinder lige så hurtigt som jeg får dem tjent op...
Avatar billede fromsej Praktikant
23. marts 2003 - 19:39 #6
Du kunne jo se at få lukket nogle af dine spørgsmål.
750 point ude det er temmelig meget.
Avatar billede dumazz Nybegynder
24. marts 2003 - 09:10 #7
Kig på dem.... der er ikke svar på nogle af dem.... handler kun om MAX 8 spm...
Avatar billede fromsej Praktikant
24. marts 2003 - 16:12 #8
8 er også mange.
Avatar billede dumazz Nybegynder
24. marts 2003 - 17:09 #9
ja oki, men er ved at få dem afsluttet...
Avatar billede hjml Nybegynder
14. april 2003 - 11:20 #10
slutter:o)..