Avatar billede Thomas Nybegynder
08. april 2003 - 19:03 Der er 1 løsning

Remote Running Scripts med argumenter i WSH

Jeg har følgende stump kode (udsnit):

strRemoteComputer = arrServere(strLastUsed)
strWorkerScript = strRemoteScript
Set objWshController = WScript.CreateObject("WshController")
Set objRemoteScript = objWshController.CreateScript(strWorkerScript & " " & strBatchjob, strRemoteComputer)
objRemoteScript.Execute

Det der er interessant er, at jeg opretter opretter et script på en anden server (remote), som skal have et argument med sig. Ovenstående måde (strWorkerScript med tilføjet strBatchjob) virker IKKE!
Er der en anden måde man kan få overført et argument til et andet script (script SKAL afvikles remote)??
Alle idéer og eventuelle løsningsforslag er selvfølgelig velkomne.
Avatar billede Thomas Nybegynder
08. april 2003 - 22:01 #1
Fandt selv en løsning (RTFM kan man fristes til at udbryde):
Argumenterne kan nås med:
WScript.Arguments.Item(0)
(ovenstående fanger kun første argument, men det var det bare det jeg skulle bruge)