Avatar billede 303jonas Nybegynder
04. maj 2003 - 20:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Slette internetfiler under startside i explorer 6?

Hej..

Jeg har et problem med at slette enkelte internetadresser. Efter jeg har slettet cookies, ryddet history og slettet filer, er der alligevel en del som ikke slettes. Under internetindstillinger kan man angive startsiden, og der kan man se alle dem som ikke bliver slettet. Desuden kommer de frem hvis man skriver det bogstav som filerne starter når man søger på internettet.
Jeg kan ikke finde det sted hvor de er placeret så jeg kan slette dem.

Håber I kan hjælpe mig..
Avatar billede skaw Nybegynder
04. maj 2003 - 20:22 #1
har du prøvet at søge efter filnavnet og slette dem der når de kommer frem
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2003 - 20:23 #2
Prøv Ryd Oversigt samme sted.
Avatar billede justme Nybegynder
04. maj 2003 - 20:25 #3
Når du skal slette filer så luk først Internet Explorer (IE), og
højreklik ude på IE's ikon på dit skrivebord eller i kontrolpanelet.
Det er ikke nødvendigvis alle cookies som bliver slettet, da nogle
"skal" eksisterer for at IE kan fungerer.
For at "slette" de internetadr. som du har besøgt tidligere, gøres dette
under "Internetindstillinger" og fanebladet "Generelt" -> "Oversigt".
Hvis du går meget op i dette med at slette dine spor, så kan jeg kun anbe-
fale dig at anskaffe dig et program såsom: "Web Tools" fra www.norton.com
eller lignende...
Avatar billede tobias28 Praktikant
05. maj 2003 - 16:28 #4
Gå i stifinder og vælg C:\windows\temporary internet files  og slet det hele i mappen!
Avatar billede tobias28 Praktikant
03. juni 2003 - 16:30 #5
lukketid?
Avatar billede tobias28 Praktikant
17. juni 2003 - 02:05 #6
lukketid?
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2003 - 20:13 #7
Lukketid?
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2004 - 17:26 #8
Så skal der vist lukkes!
Avatar billede justme Nybegynder
16. februar 2004 - 17:26 #9
Thi-hi, takker for point, kan ikke huske at jeg overhovedet havde
svaret her, men ok tak ;o0

Og nå ja, bare for ikke at være udenfor så vil jeg også bare lige
sige -> "lukketid!" ;-]