Ting koster penge. Sæt dit prisniveau på et fornuftigt niveau. Derved undgår du de rigtig support-tunge brugere der kun går efter hvor det er billigt og der er gratis pizza med. Derudover
Jeg er selv startet op for ca. 6 md siden, og har måtte sande at selvom det er billigt forventer de en services som de hvor prisen ligger i toppen af ranglisten.
Selvom det står klar og tydeligt hvad de får.
Så jeg overvejer og lave nye priser med e-mail support & med tlf support :-)
du skal kunne understøtte så mange ting som muligt, og der skal være rigeligt med plads.. + din server må aldrig være nede, numindre du har en god undskyldning og du melder den til ALLE dagen før.. eller ugen før..
Helt enig - lad være med at lave noget billigt, hvor du får mange kunder og supporten ikke kan følge med. Gå efter erhvervkunderne - de er villige til at betale hvad det koster at drive noget fornuftigt.
Mine egne prioriteter er: 1) Stabilitet 2) Funktionalitet (ASP, PHP, databaser, statistik, osv.) 3) Let adgang til telefonisk support i tilfælde af spm. eller problemer. Supporterne skal naturligvis være kompetente (ofte set at det er de ikke).
Nope, der tager du helt fejl. Folk vil altid have support, nogen fordi de har overset FAQ'en, andre fordi de har smidt deres password væk, andre igen fordi de indtastede forkerte oplysninger under bestilling, etc.
Ubegrænset plads og e-mail adresser og så skal du understøtte så meget så muligt. Nogle mennesker vil også gerne have mulighed for at bruge ASP og PHP samtidigt.
Der mangler virkelig et billigt JSP hotel, og meget gerne med MySQL det findes ikke billigt i DK...
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.