Avatar billede moonrider Nybegynder
06. juni 2003 - 22:48 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Vi mangler nogle folk.

Hej
For snart 1 år siden startede vi en ApS. med det formål at opkøbe,etablere og drive hjemmesider. Vi er 18 medejere nu alle kan noget inden for deres felt, Eks. bankfuldmægtig til det økonomiske, revisor til regnskaber,grafikere til grafikken OSV. MEN vi mangler en eller to PHP.ASP,HTML,??programmøre mere og en der har chek på at optimere siderne til eks. søgemaskiner.
Vi har nu 6 forskellige sider. og er ved at købe den 7.
der er 4 anparter a 2625Kr sat tilrådighed for de rigtige.
Skriv venligst jeres kompetence områder og gerne referencer
Jeg vil maile med flere detalier, til dem vi gerne vil have med.
Avatar billede webcreator Nybegynder
06. juni 2003 - 22:51 #1
Kan vi ikke få en e-mail adresse, og skrive på denne ?
- Tak.
Avatar billede -mundi- Nybegynder
06. juni 2003 - 22:51 #2
ja det ville jeg også synes bedre om
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2003 - 22:52 #3
Jeg vil godt have lidt flere detaljer, jeg er bedst til HTML, design og en smule Coldfusion, men har arbejdet en del med godt design og optimering af hjemmesider.
Også optimering til søgemaskiner osv.

MVH
Ole Jørgensen
osj@device.dk
Avatar billede webcreator Nybegynder
06. juni 2003 - 22:53 #4
Er det muligt, at få udbetalt anparten i kr. og øre ?
Avatar billede kenp Novice
06. juni 2003 - 22:55 #5
webcreator -> anparter er altså noget man køber og ikke noget man får ;)
Avatar billede schaefner Juniormester
06. juni 2003 - 22:56 #6
Hvad får man i grunden ud af det?
Avatar billede webcreator Nybegynder
06. juni 2003 - 22:58 #7
Spørger skriver, at "der er 4 anparter a 2625Kr sat tilrådighed for de rigtige". Mon ikke dette var ment som betaling?
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. juni 2003 - 22:59 #8
Nej. Det tror jeg nu heller ikke :o)
Du køber dig ind, så ejer du en del af firmaet.
Avatar billede webcreator Nybegynder
06. juni 2003 - 23:01 #9
Ja, det er jeg klar over. Og det er netop, hvad spørger tilbyder som betaling. En anpart i firmaet, til en værdi af Kr. 2625.
Avatar billede kenp Novice
06. juni 2003 - 23:03 #10
ja du kan betale 4 X 2625,- kr for at være med i det firma, altså en de beslutter sig for at kunne være med. din betaling kan så være evt. overskud når året er omme! og udover den penge du skal ligge skal du så også lægge din arbejdskraft.
Avatar billede webcreator Nybegynder
06. juni 2003 - 23:07 #11
Aha, ok. Var ret overbevist om, at det var OS, der ville tjene på det ;-)
Det virker som en underlig betaling. Men hvis det giver overskud i sidste ende, så er det vel ok. Problemet er bare, at man ikke kan være sikker..
Avatar billede giang Nybegynder
06. juni 2003 - 23:35 #12
Hvilke sider er det I driver? Er indtægten udelukkende baseret på annoncesalg?

Jeg vil også gerne kontakte jer pr. mail.
Avatar billede janemil Nybegynder
07. juni 2003 - 00:14 #13
Fortæl lidt mere.
Hvilke sider - indtægter / udgifter.
info@webmasteren.dk

CV www.webmasteren.dk
Avatar billede moonrider Nybegynder
07. juni 2003 - 06:00 #14
Jeg kan se jeg lige skal supplere lidt.
Der er rigtigt at anparterne skal købes. efter køb ejer men en procentdel af firmaet.1 anpart = 2 procent. efter vedtægterne kan man kun have 6 stemme berettet anparter. DVS der ikke sidder nogle og bestemmer det hele. Det hele foregår i fritiden så der er heller ikke nogle den får løn. Idéen er at lade de penge der kommer ind, gå vidre til nye opkøb. så anparterne stiger i værdi denne værdiforøgelse er så vores "løn". grunden til at en anpart koster 2625kr er at det koster 5-7000 kr at få et ApS op og køre, så derfor har vi alle købt til 5 procent overpris. så vi har 125.000 kr som loven kræver. vores "pengetank" er idag på omkring 80.000 kr i kontanter.
Mail adr : jakob@vestvision.dk
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
07. juni 2003 - 14:07 #15
mail mere info til bjarke@bekhoj.dk
Avatar billede coolstar Nybegynder
07. juni 2003 - 23:50 #16
kontakt mig på thomas@codevision.dk

er asp mand...
Avatar billede punnishment Nybegynder
10. juni 2003 - 12:50 #17
ung asp, Javascript, html, css  mand fra aalborg.

invipun@hotmail.com (mail eller msn)
76028638 (ICQ)
Avatar billede punnishment Nybegynder
10. juni 2003 - 22:03 #18
istedet for at maile mere info må du gerne skrive lidt mere her - så alle får noget ud af det.

1. Hvad får vi i bund og grund ud af vores arbejdskraft?
- en procentdel af firmaet? Men hvor stort er jeres firma egentlig (intægter/udgifter)
2. Har i banner indtægter eller planer om at indføre det?
3. Skal vi købe os ind via kontanter eller via gratis arbejdskraft?
4. Hvor mange timer ugentligt regner i der skal arbejdes?

lige nu kan jeg ikke komme på flere, men hvis du selv kan må du gerne tilføje lidt selv og besvare.
Avatar billede moonrider Nybegynder
10. juni 2003 - 23:34 #19
Grunden til at vi gerne vil have mailet info. er, hvis folk skal skrive hvad de kan her, er der jo altid en risiko for at der vil gå "inflation" i hvad folk kan. derudover kan det virke overvældende hvad nogle folk kan og det kan afskrække andre fra at svare.
Ang punkt 1 Prøv at læse mit supplement. Ang størrelse så har du fået en mail. selvfølgelig ikke med alle detaljer. Vi kender dig jo ikke :-)
ang. punkt 2 Ja og Ja
ang. punkt 3 Prøv at læse mit supplement.
ang. punkt 4 Igen læs mit supplement. Det hele foregår i fritiden. så der er ikke noget deadline. Men hvis folk er med på idéen og tror på konceptet er det heller ikke nødvendigt.
Jeg håber det klarede nogle af dine spørgsmål. ellers kan du bare maile ( privat) Venlig hilsen
Jakob Jakobsen.
Avatar billede coolstar Nybegynder
11. juni 2003 - 00:08 #20
moonrider aka jakob j ehmmm hvis det er må du gerne arbejde vidre med det til MusicON.dk som vi havde planlagt...
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2003 - 00:59 #21
Hmmm... kunne være fedt at få fingrene i en af de anparter og så side og lave ingenting!
Nu har jeg en moral og kunne ikke finde på det... men ALLE er ikke som mig!
Måske skulle I overveje det med løn...
Anyway det er ikke min hovedpine!
Avatar billede coolstar Nybegynder
11. juni 2003 - 10:09 #22
regin <<< jeg har snakket med dem og de lukker jo ikke bare alle ind. Men self. skal man ha en moral for at joine dem. Men hvis du så ikke laver noget er der heller ikke så stor chance for din mening bliver til flertal - tænk på den ;)
Avatar billede zeno Nybegynder
16. juni 2003 - 11:33 #23
Hej Moonrider

Jeg vil gerne høre lidt mere om det ?
email til info@fastad.dk
Zeno
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. juni 2003 - 17:37 #24
hvis det der stadig søges kontakt mig da på martin@pezzo.dk
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
01. juli 2003 - 21:30 #25
Søger I stadig Interessenter ?

Hvilke specialer er I specielt interesserede I ?
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
15. november 2003 - 01:31 #26
lukketid.nu ?
Avatar billede moonrider Nybegynder
18. november 2003 - 00:05 #27
Jo det er lukketid.
vi har fået en masse henvendelser, men der var kun et par stykker der var rigtig interessant for os, og når det kom til stykket var de allerede involveret i andre projekter.
Men smid en mail til os hvis du har mod og skills du mener vi kan bruge...