Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
11. juni 2003 - 23:34 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Censur i kina

Er der noget med, at porno er ulovligt i Kina? I så fald må der da være et enormt potentiale i at lave nogle pornosites placeret i DK og så rette dem mod det kinesiske marked...
Avatar billede ellebaek Nybegynder
11. juni 2003 - 23:39 #1
det er vidst lige meget, der er nok nok af den slags sider til kineserne hvis det skulle være der var nogen dernede der fik lyst til den slags...

(synes det er et mærkeligt spg)
Avatar billede _michael_ Nybegynder
11. juni 2003 - 23:40 #2
Med andre ord. Opfordring til ulovlige ting - eller i det mindste ting, der ikke er stuerene... Hvad så med eks. børneporno-sites til indien? Udvikling af atombomber til hjemmebrug i Argentina? Uha... der er virkelig mange idéer, der endnu ikke er afprøvet.
Avatar billede ellebaek Nybegynder
11. juni 2003 - 23:44 #3
nu ikke noget med at komme med gode ideer michael...
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
12. juni 2003 - 00:16 #4
Ja, jeg fik det måske også formuleret lidt dumt, men jeg læste lige en artikel om, at markedet for online-aktiviteter er ved at eksplodere i Kina, og det må betyde, at der er enorme summer at hente i adult-industrien...
Avatar billede bitphil Nybegynder
12. juni 2003 - 01:38 #5
michael>>Jeg syntes at spm. er stuerent nok. Porno er ikke ulovligt herhjemme, og masser af tjenester tilbydes fra servere i et land, rettet mod et andet. F.eks. online gambling og betting rettet mod DK fra servere (og firmaer) i f.eks. UK eller US.

Men om idéen er realistisk - Jeg tror at det store problem er betalingen, jeg tror ikke at kineserne har en tilstrækkelig nem mulighed for at betale, f.eks. kreditkort. Men det kan selvfølgelig omgås ved at selve betalingen ordnes i Kina. Alternativt kan sitet køre med sponsorer, det kan være at der er nogen exiltibetanere der vil betale, for reklamer for et frit Tibet.
Avatar billede tobias28 Praktikant
14. juni 2003 - 19:33 #6
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=jes_petersen2&option=22

hvor mange af dine spørgsmål har du lukket? 10-15 % ???
Du burde belønne dem der har hjulpet dig!
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
04. juli 2003 - 01:51 #7
>I så fald må der da være et enormt potentiale i at lave nogle pornosites
>placeret i DK og så rette dem mod det kinesiske marked...

Problemet er bare at selvom der måske er et marked, så er det ikke sikkert at du kan få fat i kunderne. Internet adgang i Kina censureres via proxy servere, det betyder at man hverken kan se din pornoside eller andre 'fordærvende' eller 'systemkritiske' hjemmesider på den 'sorte liste'.
Avatar billede ellebaek Nybegynder
13. august 2003 - 11:11 #8
lukketid...!
Avatar billede tobias28 Praktikant
13. august 2003 - 11:14 #9
går nok ligesom de andre
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
13. august 2003 - 15:16 #10
Lukker...
Avatar billede bitphil Nybegynder
13. august 2003 - 16:08 #11
tobias28>> ja, det gjorde det
Ikke at min kommentar var noget særligt - men jeg ved ikke hvilken type svar der var forventet.