Avatar billede flowerdead Nybegynder
28. juli 2003 - 00:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Søgning i flere dokumenter?

Hej Alle!

Problemet: Har 125 Word dokumenter i samme folder og ved at et af dem indeholder den information jeg skal bruge.

Kan det lade sig gøre at få PCen (enten Word selv, eller et andet program) til at gennemsøge alle disse dokumenter fra en ende, indtil den ønskede information findes?

Mvh
Bo
Avatar billede ozzi Nybegynder
28. juli 2003 - 00:34 #1
Gå i Windows Stifinder. Tryk <F3> for søg. Angiv *.doc for at søge Word dokumenter. I feltet tekststreng skriver du et ord du ved er i det dokument du søger. Klik herefter Søg.

God fornøjelse.
Avatar billede flowerdead Nybegynder
28. juli 2003 - 00:44 #2
Tak for det!
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Tag et kursus i Word og øg effektiviteten

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester