Avatar billede hardwork Nybegynder
10. august 2003 - 19:33 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Partner til fritidsprojekt

Hejsa,

Jeg søger dags dato en partner til et internationalt fritids projekt, som jeg mener adskiller sig væsentligt fra nuværende muligheder. pt. har jeg adgangen til de rigtige promotions stunts m.m. og indtjeningen er ubegrænset, dog kræver dette lidt held og skill. p.t. køre jeg selv et website med alle finesserne, men syntes det kræver nogle moderniseringer osv, som jeg ikke selv kan foretage.. Heriblandt php og mysql. Derfor forstiller jeg mig arbejdsopgaverne som følgende

Dig:
Programmør i ASP/PHP, Mysql og grafisk minded! Skal virkelig være god til mysql.
Du skal varetage hele sitet med hensyn til opbygning osv.
Når det først virker så er arbejdet derefter minimalt.

Mig:
Sørger for alle opdateringer osv.
Alt det administrative.
Hele promotion afdelingen samt ekspertise indenfor området!

Det hostes incl. domain afgift for 25$ årligt, med alle finesser.

Økonomien i det hedder indtægter-udgifter divideret med 2 :)
Avatar billede hardwork Nybegynder
10. august 2003 - 19:36 #1
Har selv indgående til følgende områder: html, asp, PHP (meget lidt), database (lidt), photoshop (en del).. projektet skulle helst være oppe og stå inden meget kort tid :)
Avatar billede d-fens Nybegynder
10. august 2003 - 19:37 #2
Hej hardwork.

Jeg er interesseret i at hører nærmere om projektet.
Har asp, asp.net og db-skill
Avatar billede hardwork Nybegynder
10. august 2003 - 19:40 #3
glemte lige at tilføje at mit nuværende site nåede at have en tilgang på ca. 600 unikke besøgende om dagen over de sidste 14 dage :)
Avatar billede snoozer Nybegynder
10. august 2003 - 19:51 #4
Er måske intereserret.. Kan man høre lidt mere om projektet?
Avatar billede zuiq Nybegynder
10. august 2003 - 19:53 #5
Jeg er kendt indenfor:
ASP
XML / XSL-T
HTML / CSS
MySQL
Grafisk design (se evt. min hjemmeside der er under udvikling: http://zuiq.shadeless.dk)

Vil gerne høre mere om projektet, og hvad var dit gamle site?

Mvh.
Mads
Avatar billede zuiq Nybegynder
10. august 2003 - 19:54 #6
Og når ja, jeg er også kendt indenfor Javascript / DHTML :)
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2003 - 20:03 #7
Jeg vil også meget gerne have lidt information omkring projektet.

Har du et link til siden ?

webfun@webfun.dk
Avatar billede hardwork Nybegynder
10. august 2003 - 21:46 #8
nogen af jer der på icq, messenger eller yahoo messenger?
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2003 - 21:49 #9
msn: info@mediaglobe.dk

icq: 57134563
Avatar billede zuiq Nybegynder
10. august 2003 - 22:08 #10
msn: zuiq@hotmail.com
email: mads@shadeless.dk
Avatar billede nocs Nybegynder
31. august 2003 - 20:56 #11
skriv gerne på repsak@repsak.dk

// http://repsak.dk
Avatar billede hardwork Nybegynder
26. september 2003 - 22:14 #12
Nu er partner fundet.. takker for interessen :) lukker