Avatar billede kaspermm Nybegynder
20. august 2003 - 16:00 Der er 8 kommentarer

FIlplacering hos b-one.net

Hej

Jeg har en hjemmeside som virker helt fint med bestil-webhotel.dk, men når jeg flytter den samme hjemmeside over til b-one.net, virker min side ikke. Den kan ikke finde billederne og style sheet'et, som jo styrer grafikken. Men der er altså ikke ændret i koderne, så det burde jo virke.
Kan det være mine links den er galt med? de er direkte, altså f.eks "style/style.css".

Du kan se siden her: www.easy-webdesign.dk/beta
Avatar billede michael-k Nybegynder
20. august 2003 - 16:02 #1
hvis den hedder style/style.css skal du lave en mappe der hedder style  eller tage den væk i koden så den bare hedder style.css
Avatar billede martin.jensen Nybegynder
20. august 2003 - 16:04 #2
Hvilke styrresystem kører de på??
Avatar billede grunken Nybegynder
20. august 2003 - 16:13 #3
Vil lige tilføje at det fungerer hos b-one.net, som alle andre hosts jeg har prøvet!

så husk at oprette dine biblioteker samt, samt sikre dig at filnavnene er de korrekte

http://www.easy-webdesign.dk/beta/style/style.css  eksisterer ikke!
Avatar billede martin.jensen Nybegynder
20. august 2003 - 16:16 #4
Der er ikke store og små bogstaver i dine filnavne vel ??
Avatar billede kaspermm Nybegynder
20. august 2003 - 19:03 #5
Nej, der er ikke store forskel i filnavnene. Jeg har også prøvet at lææge mit style sheet direkte i den samme mappe som den fil som skal bruge den.
Ja grunken, det er netop det som er problemet. Jeg ved at jeg har en index fil som kommer frem når man skriver www.easy-webdesign.dk/beta. Jeg ved desuden at der i beta mappen er en mappe som hedder style og deri en fil som hedder style.css.
Det er netop det som jeg ikke forstår. For jeg er helt sikker på at stien er som skrevet, men kan man linke til den på en anden måde, når man tager udgangspunkt i mappen "beta"?
Avatar billede zerubbabel Nybegynder
20. august 2003 - 21:29 #6
Du kan så vidt jeg ved godt linge med ../beta/style/style.css prøv det måske, så ved man i hvert fald at med ../ er man helt ude i rod mappen.
Avatar billede kaspermm Nybegynder
20. august 2003 - 22:29 #7
Nu har jeg ved en tilfældighed fundet ud af at hvis jeg indsætter denne kode et tilfældigt sted på siden, virker det:

<?php phpinfo(); ?>
Det gør at jeg nu er endnu mere forvirret, for hvordan kan det have noget med mit problem at gøre???????????
Avatar billede martin.jensen Nybegynder
21. august 2003 - 08:58 #8
Jeg spurgte før hvilket styrresystem serveren kører med, det kan meget vel være et problem med rettighederne på filerne.