Avatar billede buffycan Nybegynder
23. august 2003 - 22:15 Der er 9 kommentarer

ip nr fik ikke rigtigt det svar jeg ønskede

Hejsa
Angående ip nr fik jeg ikke svar på det som jeg ønskede hvis mit ip nr er feks 68.64.147.174 hvis en anden ville vide hvem det er kan de så godt finde mit navn eller adresse det er det jeg ønsker at vide da jeg har et ip nr som jeg godt ville vide hvem ejer...
Avatar billede superanden Nybegynder
23. august 2003 - 22:17 #1
HVis du har gjort noget ulovligt og de har en dommerkendelse kan de tvinge din telebyder til at vidergive dem dine Informationer med Navn og adresse...

ellers er det eneste man kan finde frem til hvilken teleudbyder du har !
Avatar billede fromsej Praktikant
23. august 2003 - 22:17 #2
Nej det kan de ikke uden en dommerkendelse.
Avatar billede arne_v Ekspert
23. august 2003 - 22:18 #3
Du kan slå op hvem der ejer IP nummeret.

Hvis det er en prival person så ejes IP formentlig af vedkommendes ISP.

Og de vil ikke fortælle hvem det er førend politiet står med en
dommer kendelse.

Men hvis der er et navn som peger på IP nummeret i DNS, så kan man
muligvis spore navn og adresse via det (man skal eksplicit bede
DK Hostmaster om ikke at få sit navn & adresse offentligjordt, når man
ejer et .dk domæne).
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. august 2003 - 22:24 #4
http://www.eksperten.dk/spm/390828 - man må ikke oprette samme spørgsmål 2 gange. Du laver nu et svar, accepterer eget svar og så er det nyeste spørsmål lukket - nemlig dette.

Læs evt. reglerne - link findes under info.
Avatar billede arne_v Ekspert
24. august 2003 - 18:43 #5
Hvorfor ikke lukke det gamle ?

[det mest komplete svar er jo her !]
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. august 2003 - 21:40 #6
Han er anmeldt.
Avatar billede eagleeye Praktikant
24. august 2003 - 23:07 #7
buffcan>> Du må ikke oprette flere ens spørgsmål. Det er tilladt at lave et nyt 7 efter hvis man ikke har fået svar, men man skal lukke sit gamle spørgsmål.
Du lukker ved selv at svare og acceptere dit svar. Du har fået flere svar og kommentar i dit andet spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/390828 det var måske en ide at komme med feedback til dem.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede eagleeye Praktikant
29. august 2003 - 00:16 #8
buffcan>> Der mangler kommentar fra dig!
Avatar billede eagleeye Praktikant
07. september 2003 - 23:45 #9
buffcan>> 1. advarsel til dig for ikke at reager på coamin henvendelse iht. regel 2.6 http://www.eksperten.dk/regler.phtml

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester