opkobling med tele2 og debian.
hejsa,jeg får her fredag nyt internet fra tele2. Jeg har i øjeblikket BT adsl.
Jeg ønsker stadig at benytte min debian maskine til at 'ringe op'. Med BT-adsl var det en pppoe forbindselse, men det gøres vist lidt anderledes med tele2 har jeg hørt.
Jeg vil gerne være på forkant, og ville høre om der ik var nogen der vidste hvordan man satte lortet op.
Jeg fik papirerne fra tele2 med bruger/password ind af døren her den anden dag, og har modtaget en speedstream 5100 dims.
Jeg tror ikke det er et specielt svært spørgsmål, men jeg giver alligevel 60 point fordi jeg gerne ser et svar inden fredag. :o)
