Avatar billede phillips82 Nybegynder
17. september 2003 - 20:48 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

Erfaringer med CyberCity bredbånd?

Hej.
Jeg overvejer at udskifte min Stofanet opkobling med ADSL fra Cybercity.

Grunden er, at jeg kun kan downloade 5GB med Stofanet, og det er lidt for lidt til mig... :-( - Derfor bliver jeg også nødt til at gå på komprimis med farten (går fra 1 Mbit til en halv)

- Nogle, der har erfaringer med ADSL fra Cybercity?
- Gode/dårlige ting?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
17. september 2003 - 20:56 #1
jeg har kun gode, har haft dem i mere end 1 år..

et rigtigt plus er CyberCity Boost
jeg betaler for 256/256 men kan booste til 8Mbit/768 for 1/3/7dage hvis jeg vil det
Avatar billede netro Nybegynder
17. september 2003 - 20:56 #2
Jeg har kun gode erfaringer. De fungere upåklageligt!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
17. september 2003 - 20:57 #3
også kun gode erfaringer her - kan kun anbefale CC
Avatar billede arlet Juniormester
17. september 2003 - 20:58 #4
Du kan da godt downloade mere end 5gb med stofanet. Du betaler bare ekstra for det du bruger ud over de 5gb.
Avatar billede phillips82 Nybegynder
17. september 2003 - 20:58 #5
Ja, det ved jeg.
Avatar billede arlet Juniormester
17. september 2003 - 21:00 #6
er det ikke alligevel billiger end andre steder
Avatar billede rkhdk Nybegynder
17. september 2003 - 21:00 #7
hvad med at købe Flex så
http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/priser_og_produkter/cybercity_flex/

kan se 512/128 koster 395kr lige nu

med flex har du 256/128 til hverdag og 1024/128 i weekenden
Avatar billede phillips82 Nybegynder
17. september 2003 - 21:22 #8
Jeg vil nok hellere have den samme hastighed hele ugen.
Avatar billede netro Nybegynder
17. september 2003 - 21:25 #9
Så skal du vel bare have 512/128 ?
Avatar billede phillips82 Nybegynder
17. september 2003 - 22:08 #10
Ja, det er det jeg vil have!
Avatar billede netro Nybegynder
17. september 2003 - 22:33 #11
Det er også en fin løsning, hvis du ikke har så stort behov for at uploade.
Avatar billede lasbas Nybegynder
17. september 2003 - 23:03 #12
helt enig med rkhdk og har også samme linie 256/256
CC er de bedste af de 3 ISP'r jeg har haft

men de snyder ca 10-15% med hastigheden
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. september 2003 - 05:39 #13
lasbas => hvad mener du med at de snyder med hastigheden?
jeg har 256kbit = 32kbyte/sec teoretisk -> ca 28Kbyte/sec praktisk

jeg kan downloade med 28/30kbyte/sec
Avatar billede phillips82 Nybegynder
20. september 2003 - 01:08 #14
Tak for hjælpen!
Avatar billede mindplay Nybegynder
03. december 2003 - 15:28 #15
CC tørrede mig for over 6000 kr, da jeg efter flere år som kunde opsagde mig abonnement - 5 måneder efter min opsigelse kommer de og siger, at jeg aldrig har sagt op. Men de HAR altså modtaget min pakke, for de har kvitteret for modtagelsen af router osv - så de har også modtaget min opsigelse, for dem sendte jeg sammen ... det kan altså kun være dem, der har smidt min opsigelse væk, men når først de har sendt sagen videre til Inkasso, har man ikke noget andet valg end at betale, ellers havner man jo på listen som dårlig betaler.

Når du engang opsiger dit abonnement, og indsender din skriftlige opsigelse, så vær sikker på at du modtager en skriftlig bekræftelse på din skriftlige opsigelse! bureaukrati så det batter eller hvad? ... hvis du ikke kan dokumentere at du har ret, kan de på ethvert senere tidspunkt, fuldt legalt, afkræve dig ligeså mange penge det passer dem! og det passer dem åbenbart HELT fint! :(
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester