Avatar billede omen Nybegynder
17. september 2003 - 21:08 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Billigste ADSL

Jeg skal have bestilt noget ADSL til min mor, og det skal bare være det billigste man overhovedet kan få! Det skal ikke være krævende, da hun bare skal bruge det et par timer om dagen til mail og informationer. Vi har kigget på forbruger beregnet ADSL fra TDC, men hun kan ikke få det da hun ikke har fastnet hos TDC, desværre.
Så hvor kan man få det billigste ADSL henne?
Avatar billede dana Nybegynder
17. september 2003 - 21:13 #1
Avatar billede bartfreak Nybegynder
17. september 2003 - 21:14 #2
http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/adsl_tilbud/index.phtml#pfsd258
men hvis hun kun skal modtage emalis..o.lign., så vil et alm. modem være nok.
Altså hvor hun betaler for meget hun er på.
Avatar billede 2400nv Nybegynder
17. september 2003 - 21:17 #3
Avatar billede flowerdead Nybegynder
17. september 2003 - 21:17 #4
Hvis det skal være ADSL, så ville jeg vælge webspeed (det er dog langt fra alle som kan få det).

Ellers får man 300 mb trafik om måneden hos Stofanet for kr 60 på en hurtig 1 mbit forbindelse.
Avatar billede grunken Nybegynder
17. september 2003 - 21:17 #5
Jeg har da TDC ADSL, også selvom jeg ikke har fastnet hos dem...., og det havde jeg heller ikke da jeg oprettede!
Avatar billede hmortensen Nybegynder
17. september 2003 - 21:17 #6
Hvis der er mulighed for stofanet, kan det fås for 50-300 kr/mdr

Med det omtalte forbrug, vil prisen nok ligge i den lave ende
Avatar billede flowerdead Nybegynder
17. september 2003 - 21:19 #7
Priser på billigste webspeed:

64 / 64 kbit forb = kr 149 md.

http://tdckabeltv.dk/?UniversID=76
Avatar billede omen Nybegynder
17. september 2003 - 21:23 #8
bartfreak: Modem er allerede for dyrt, derfor hun skal have ADSL...

2400nv: Hvordan tjekker man om man kan få Stofa? Selv om jeg tvivler... har ikke hørt om nogen der har haft det her omkring...

grunken: Hun ringede til TDC ang. ADSL, og der sagde de at det kunne hun ikke få medmindre hun havde fastnet hos dem... så de gav til nogle numre til CC og Tiscali... hmm... må jeg lige undersøge nærmere!

Så helt ærligt... jeg aner ikke hvad jeg skal vælge... hjælp :-)
Avatar billede 2400nv Nybegynder
17. september 2003 - 21:26 #9
Der skulle står noget her, om hvem der kan få det:
http://www.stofa.dk/showpage.php?conid=46&menuid=76&parentid=4&subparentid=12
Avatar billede 2400nv Nybegynder
17. september 2003 - 21:28 #10
Man skal være tilsluttet en antenneforening som bliver leveret af stofa.
Avatar billede omen Nybegynder
17. september 2003 - 21:31 #11
Hmm nope, det kan vi ikke så! Så Stofa er udelukket...
Og jeg vil lige maile til TDC omkring det med om fastnet hos dem er nødvendig...
Men hvad med alle de andre udbydere? Er der virkelig ingen udover TDC som tænker på folk som min mor? Som kun skal bruge det til at surfe et par timer om dagen... hmm...
Avatar billede kenp Novice
17. september 2003 - 21:43 #12
Der står da ikke nogle steder i deres betingelser at man skal have telefon hos TDC! der står bare at man skal have Telefon!
http://download.tdconline.dk/pub/tdc/privat/internet/bredbaand/vilkaar/pdf/vilkaar_bredbaand.pdf
Avatar billede kenp Novice
17. september 2003 - 21:45 #13
og det står også her! citat

"Hos TDC kan du få bredbånd på to måder:
• Bredbånd kombineret med Fastnet/ISDN og FavoritAftale. Hvis du vælger denne løsning, får du rabat på Bredbånd og på dine fastnetsamtaler. Det kan du læse
mere om i afsnit 3.
• Bredbånd alene – hvis du f.eks. ønsker at have fastnet hos en anden udbyder."
http://download.tdconline.dk/pub/tdc/privat/internet/bredbaand/pdf/informationsbrochure.pdf
Avatar billede omen Nybegynder
17. september 2003 - 21:48 #14
Hmm, så har dem min mor har snakket med åbenbart ikke vidst en skid, idioter!
Well, for sent nu! Har bestilt noget Tiscali ADSL... og tak for hjælpen alle!
Avatar billede bartfreak Nybegynder
17. september 2003 - 23:54 #15
synd..O)
fordi..hvis hun skal gi ca. 150,- om md...og hvor tit er hun på..??

her kan være på til ca 5-22 øre i min..
så ca. 24 timer om md. for ca 150,-
og adsl..er vist lidt dyrer

http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_modem_priser
Avatar billede omen Nybegynder
18. september 2003 - 11:43 #16
Nah, sidste regning var på 1000 kroner på en måned... så måske er det lidt mere end et par timer... :)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
18. september 2003 - 22:37 #17
det har jeg oz prøvet..O)

total surt.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester