Avatar billede zambezi Nybegynder
19. september 2003 - 16:41 Der er 1 kommentar og
7 løsninger

Site vurdering

Hvad synes I om det?

http://www.klarnet.dk/tegllampen/index/indext.htm
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
19. september 2003 - 16:44 #1
Jeg synes den virker lidt kedelig, både opbygningen og farverne... jeg kan heller ikke lide menuen, synes det er sådan en der kan findes på de "dårlige" hjemmesider rundt omkring...
Når man går ind på andre sider er indholdsrammen ikke hvid, ser ikke så smart ud... siderne har ingen <title>
Avatar billede zambezi Nybegynder
19. september 2003 - 16:49 #2
Tak for din mening, problemet er at siden skal matche broshuren, som er allerede lavet, så jeg kunne ikke vælge farverne, øv...
Venter lige efter andre meninger.
Avatar billede arlet Juniormester
19. september 2003 - 16:51 #3
logoet kan man ikke se i venstre hjørne.

Linket broshure er stavet forkert, men rigtigt inde på siden.

Kan ikke se det nederste af siden..

Hvem er I og hvad vil I.

Hvorfor skal Jeg kigge videre inde på din side?
Avatar billede keysersoze Guru
19. september 2003 - 16:55 #4
Design-mæssigt syntes jeg der mangler lidt - den er lidt for hvid/gul. Ikke fordi der er noget i vejen med de farver, men der mangler en lille smule mere liv.

Du kører med to forskellige baggrunde - skiftende mellem hvid og den gule

Baggrunden er lidt skæv nederst på siden - de der streger der går på tværs er lige skubbet engang

Du kunne godt give siden en title

Det engelske flag er måske lidt misvisende hvis ikke det skal bruges til noget

Det staves "Specifikationer" og "Brochure" - tjeck for stavefejl

Navnet siger sig selv - men kom gerne med lidt mere info om hvad/hvem "tegllampen" er
Avatar billede webdesigner Praktikant
19. september 2003 - 16:58 #5
eftermin mening er siden for "Primitiv" ligner noget der er lavet på en skapelon i Frontpage.

For det andet er titlen Untitled Dokument
dett kan om døbes i
Index.html
ser så dan ud...
<html>
<head>
<title>Untitled Document</title>

men siden kan faktisk blive god. prøv at tage lidt af disse design
og se om det ikke kunne mache brucuren...
http://www.grafik.com/
http://www.pspgrafik.dk/
http://www.cueballweb.com/

designet sakl nmaturlig vis til passes men du sakl bare bruge din fantasi!!!
Avatar billede blegansigt.com Nybegynder
19. september 2003 - 16:58 #6
Spesifikationer staves specifikationer

Linket (hvis der skal være et) på flaget virker ikke...

Ellers vil jeg give den karakteren 7...
Avatar billede Kengun Praktikant
19. september 2003 - 17:40 #7
Jeg synes siden er overskuelig og fin. Jeg tror det ville blive nice med hvid baggrund på alle "undersider".
Avatar billede rookieboy Nybegynder
19. september 2003 - 18:03 #8
Siden er jævnt kedelig.. Bare min mening. Du burde hente lidt inspiration fra fx. www.cwd.dk