hvordan deler jeg internet forbindelsen?
Hey...!!!Jeg har min (denne) computer på internettet.
Så skal min nabo ( på højskolen ) havde internet på sin computer. Det ville så sige at jeg har sadt et ekstre netkort i min computer og forbundet hans og min computer med det ekstre netkort jeg har sadt i. Men jeg kan ikke få "naboens" computer på nettet.
Inden i kontrolpanellet står der at kablet ikke er forbundet, men det har jeg tjekket og det er der, og det står også inden på hans computer.
Hvordan for jeg det til at virke?
Jeg køre med winxp og det gør min "nabo" også.
Evt. en der kan gudie mig helt igennem?
Tillægs spørgsmål evt. hvordan sætter jeg begrænser på så min "nabo" kun kan downloade og oploade med et begrænset antal?
Mvh Kim
