Avatar billede cygnet Praktikant
24. september 2003 - 23:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Findes der nogle iværksættere i Hillerød ?

Er der nogle andre herinde med iværksætter og dot-com planer i maven herinde fra Hillerød eller nogle km derfra ?

Kunne godt tænke mig at få stablet et lille fællesskab op ? Hvor man kunne supplerer hinanden og motiverer.

Fyr 21 år fra Hillerød - design, brugervenlighed og programmering.
Avatar billede bacardil Nybegynder
24. september 2003 - 23:33 #1
Søger du nogen at snakke med eller?
Avatar billede cygnet Praktikant
25. september 2003 - 00:09 #2
Det jeg søger er måske er nok nogle der allerede, ligesom mig, har fået stablet begyndelsen af en kundekreds op. Nogle der har kompetencer inden for web, programmering og online markedsføring. Nogle som kan hjælpe en når man har for tralvt og omvendt. Jeg ved f.eks. der snart skal sættes et trådløst netværk op på en mindre kontor for en kunde - noget jeg intet har forstand på, men hvis jeg havde et netværk jeg let kunne trække på ville det jo være lækkert. Også bare nogle der har styr på Told & Skat - og regnskab i almindelighed. Kort sagt - folk der går rundt med en iværksætter i maven og skider på jante.
Avatar billede coolstar Nybegynder
25. september 2003 - 12:38 #3
hey kristian my friend ;)

Jeg er ikke fra hillerød som du ved men jeg er lige med på en lytter, altid interessant og følge med i dine ting :P

Keep going dude ;)
Avatar billede blegansigt.com Nybegynder
25. september 2003 - 14:53 #4
Jeg er fra hillerød, og har været selvstændig i 8 år med grafisk design, både off-line og on-line.

Mit firma hedder wedes.net -> se mere på www.wedes.net

Har du spørgsmål er du mere end velkommen til at kontakte mig.

Jørgen Wede
Avatar billede cygnet Praktikant
29. september 2003 - 18:05 #5
Jørgen Wede - jeg skal nok tage kontakt.

Lukker.
Avatar billede chult Nybegynder
19. september 2004 - 18:55 #6
Hey. Martin 22 fra Esbjerg. Et par kilometer fra hillerød :P Jeg tænker os på at starte selv. Men kan vi ikke snakke over MSN? Jeg har minus tid lige nu, jeg er nemlig på arbejde... Min msn er martin_schlie@hotmail.com