Avatar billede fuglemosevej Nybegynder
26. september 2003 - 18:35 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Deling af stofanet

Hej!
Er der nogen som ved om det er muligt at dele en alm. stofanet flexrate vha. en router mellem flere pc'er?
Avatar billede fromsej Praktikant
26. september 2003 - 18:43 #1
Ja, du skal bare købe familiepakken.
Avatar billede squashguy Nybegynder
26. september 2003 - 18:46 #2
blev det ikke påvist tidligere her på eksperten, at deling af stofanet er helt lovligt med alm. abonnement?

prøver lige at finde tråden...
Avatar billede squashguy Nybegynder
26. september 2003 - 18:48 #3
http://www.eksperten.dk/spm/356791

Kommentar: john_stigers
26/05-2003 16:52:35
Avatar billede fromsej Praktikant
26. september 2003 - 18:49 #4
JO, men det blev tilbagevist igen, af samme mand fra Stofa.
Vi må ikke hjælpe med det, uden familieabonnement.
Avatar billede squashguy Nybegynder
26. september 2003 - 18:50 #5
link?
Avatar billede fromsej Praktikant
26. september 2003 - 19:05 #6
Avatar billede squashguy Nybegynder
26. september 2003 - 19:11 #7
ok (godt jeg har tdc så)
Avatar billede fuglemosevej Nybegynder
26. september 2003 - 19:13 #8
OK kan se at jeg var lidt hurtig til at stille dette spørgsmål, uden at kigge i tidligere stillede spørgsmål!
Jeg vil betragte det som uddebateret og trækker spørgsmålet tilbage!
Avatar billede dmcn Praktikant
26. september 2003 - 19:26 #9
Husk at lægge et svar og acceptere det, så spørgsmålet ikke står som åbent. :)
Avatar billede fuglemosevej Nybegynder
26. september 2003 - 19:44 #10
hjdygf
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester