Mangler file til reg-databasen
Hej !Jeg har lige fået kabel internet og det virker fint. Men når vi genstarer computeren siger den ude i dos at den mangler nogle filer som er blevet slettet. Disse filer er noget som har reference til windows-reg databasen. Den nævner også en fil som hedder System.ini???
Men man kan sagtens komme videre, man skal bare trykke 3 gange på tasten men hvorfor gør den det ?
