TDC ADSL "modem"
HejI forbindelse med stømafbrydelsen den 23.sept brendte strømforsyningen i mit tdc modem af. Den blev skiftet uden problemer. men.. jeg har hørt rygter om at det drejede sig om "flere tusinde? " fejl af denne type. kan dette være rigtigt?
Mvh
R
