Tele2adsl vs CyberCity!
Hi eksperter!Nu har Tele2adsl tilbud igen på deres internet, men man kan ringe til cybercity og få næsten samme pris. Men man skal betale 500 i oprettelse i C og det er gratis i tele2.
Idag har jeg TDC 256/128 linjen for 340 kr om måned. Hvad synes I om tele2adsl? Skal jeg vælge CC i stedet?
www.tele2adsl.dk
//FagGHuNTeR
