04. oktober 2003 - 15:40Der er
4 kommentarer og 2 løsninger
Huske password til opkobling (Win2K).
Når jeg kobler på nettet skal jeg indtaste mit password hver gang. Hvis jeg ved opkobling beder den om at huske oplysningerne, husker den rigtignok mit brugernavn, men ikke password. Der står ganske vist en masse *'er i password-feltet, men antallet af tegn passer ikke.
At antallet af tegn ikke passer, kan være for at skjule koden endnu bedre (gøre det umuligt at gætte passwordet udfra længden). Ved det ikke, bare et bud. Hvis det virker alligevel, så er det nok derfor.
Jeg syntes jeg havde forsøgt at koble på med den "forkerte" adgangskode - uden held. Men nu virker det, så hvorfor var det jeg oprettede dette spørgsmål?!? Men pointene skal I nu have alligevel:D
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.