Begrænset deling af internet med computer som router
HejJeg har en ADSL som jeg deler via min computer som jeg bruger som router... Det virker...
Jeg deler forbindelsen via XP's indbyggede funktion.
Men men... Findes der nogle indstillinger (eller evt. et andet program) som gør at jeg kan begrænse internetforbindelse til de andre computere som forbindelse er delt ud til?
Altså sådan at jeg kan sikre min egen computer en så nogenlunde hastighed hele tiden...
