Avatar billede muffer Nybegynder
08. oktober 2003 - 14:23 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Internet virker ikke,

Hejsa,

Jeg har et kæmpe problem med mit internet!
Når jeg starter min browser op, virker det som regel fint i et par sekender el. minutter. Men lige pludselig, er det som om at der ikke slet ikke er forbindels. Udover selve nettet. Har Jeg også nogle web programmer kørende. F.eks messenger, og det virker fint nok, så der er hul igennem.

Jeg har abbonoment hos Tele2adsl.
Avatar billede ird Praktikant
08. oktober 2003 - 14:26 #1
prøv at lukke din firewalle ned og se om det virker!

Eller ring til support linien og få hjælp gennem den
Avatar billede kunze Nybegynder
08. oktober 2003 - 14:26 #2
Det lyder meget underligt.
Mit forslag er at du enten formaterer, eller anvender et alternativ til din Explorer. Du bruger vel IE ?
Prøv Netscape eller Opera. www.netscape.com

//Kunze
Avatar billede ird Praktikant
08. oktober 2003 - 14:27 #3
Når jeg har et problem med network kortet, sletter jeg det bare og rebooter computeren, virker hver gang, og med XP som OS burde drivers til det ikke være et problem at installe igen :-)
Avatar billede resten Nybegynder
08. oktober 2003 - 14:27 #4
Hvilken version af IE bruger du ?
Avatar billede ird Praktikant
08. oktober 2003 - 14:27 #5
Kunze>> Det skal da også virke med IE!!
Avatar billede kunze Nybegynder
08. oktober 2003 - 14:33 #6
ird > Ja... Men lavede det også bare som en kommentar, min løsning er ikke point værd, ihvertfald ikke 200!

//Kunze
Avatar billede ird Praktikant
08. oktober 2003 - 14:34 #7
prøv lige at fjerne netkortet og genstart
Avatar billede muffer Nybegynder
08. oktober 2003 - 15:18 #8
Jeg har et mindre netværk med 4 maskiner, og problemet er på dem alle.! Så geninstallering af mit netkort virker ikke. Jeg har kørt windows update til det hele, det virker heller ikke. Og Netscape lider under samme skæbne.

Telia (tele2adsl)Er ikke så hjælpsomme, de pinger ens IP, og konstatere at problemet ligger hos mig. :-) (Tænk engang, Hvorfor var det også lige at man ringede til dem)
Avatar billede jpvj Nybegynder
08. oktober 2003 - 15:20 #9
Har du lavet noget grundlæggende test?

Ex. kan du ping en maskine på Internettet når din Browser går død?
Genstartet router/firewall?
Avatar billede ird Praktikant
13. oktober 2003 - 08:56 #10
mon ikke her snart kommer lidt feedback omkring problemet eller evt en afslutning!!
Avatar billede ird Praktikant
21. oktober 2003 - 15:11 #11
Kunne du ikke finde tid til at lukke her eller give feedback en dag i nærmest fremtid!!
Avatar billede ird Praktikant
01. november 2003 - 15:03 #12
Kunne du ikke komme med lidt feedback eller en afslutning her. Ville være dejligt at vide om problemet blev løst eller andet!!
Avatar billede muffer Nybegynder
10. november 2003 - 16:51 #13
Hej Alle,

Tak for de mange henvendelser. Jeg er kommet frem til at problemet ligger i min egen linie. (Ikke tilstræklig mænge kobber)

Så min forbindelse understøtter ikke mere end en 256/256

Men tak for de mange kommentare
Avatar billede arlet Juniormester
10. november 2003 - 16:52 #14
Så husk lige at lægge et svar selv og accepterer det, så spg bliver lukket
Avatar billede muffer Nybegynder
10. november 2003 - 16:59 #15
Spg, hermed lukket
Avatar billede ird Praktikant
10. november 2003 - 19:18 #16
???
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester