ADSL-kampagner
TELE2, TDC, Cybercity, osv. De har alle forskellige kampagner ang. ADSL.F.eks. TELE2 har et tilbud på en 1024/256-forbindelse til 430 kr. indtil d. 26/10.
Hvis jeg køber ADSL til 430 kr. om måneden, vil TELE2 så kunne hæve prisen til f.eks. 500 kr. om måneden efter kampagnen slutter. Eller beholder jeg fremover prisen på 430 kr. om måneden? Fordi hvis ikke jeg beholder prisen, og TELE2 har ret til at hæve den hvis de har lyst, kan JEG ikke se den store fidus i at købe det på tilbud.
