Avatar billede carstenra Nybegynder
13. oktober 2003 - 10:50 Der er 4 kommentarer

signon stofanet

kan man signon direkte på exploren med stofanet i stedet for at aktivere signon først
Avatar billede soreno Praktikant
13. oktober 2003 - 11:06 #1
Du ønsker at automatisere signon ?

Det kan du f.eks. med wget eller lynx.

Princippet er at du loader denne adresse (skift selv USER og PASS):
http://signon.stofanet.dk/signon.php?user=USERs001&pass=PASS

Efter det er du logget på.

Jeg bruger selv lynx til at logge på, vha. af denne batfil:
@echo off
cls
echo.
lynx -dump "http://signon.stofanet.dk/signon.php?user=USERs001&pass=PASS" | egrep -i "(Velkommen)|([0-9]+ MB brugt)"
echo.
echo.
pause

Output:

  Velkommen til StofaNet!
  729 MB brugt, 4271 MB tilbage.


Press any key to continue . . .

Lynx kan bl.a. hentes her:
http://soreno.dk/files/lynx.zip

Egrep kan bl.a. hentes her:
http://soreno.dk/files/egrep.zip
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2003 - 11:06 #2
var det ikke en ide at bruge et autologin som john_stigers henvider til her:

http://www.eksperten.dk/spm/294658
Avatar billede bjuhl Nybegynder
13. oktober 2003 - 11:11 #3
Brug Soreno's forslag.

Jeg bruger det med wget, og det virker.
Avatar billede computerphper Nybegynder
22. oktober 2003 - 15:59 #4
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester