Avatar billede omen Nybegynder
13. oktober 2003 - 14:37 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Tiscali ADSL: Mistet en guide, hjælp!

Mens vi har ventet på ADSL centralen skulle blive gjort klar, har vi mistet nogle papirer! Det er de A4 ark, der er sat sammen til guide, hvordan man opsætter XP til ADSL! Det er den guide man skal bruge når man har XP, så man ikke behøver bruge CD ROM installationen der medfølger!

Er der en der venligst kan skrive en step-by-step løsning til det? :-)
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
13. oktober 2003 - 14:43 #1
Åbn Internet explorer
Find Internet Options i menuen Tools (Min er engelsk)
Vælg fanen Connections
Slet evt. ubrugelige connections i vinduet
klik på Setup ... og følg guiden, du skal hele tiden vælge LAN, ikke dialup

Good luck
Avatar billede omen Nybegynder
13. oktober 2003 - 14:47 #2
Lidt mere specifikt tak... som jeg kan huske da jeg læste guiden første gang, var der er del trin som jeg skulle vælge! Forskellige vinduer med forskellige valgmuligheder! Afviser midlertidigt!
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
13. oktober 2003 - 14:49 #3
Hvis du nu prøver, netop ved LAN er der meget få valgmuligheder, prøv bare at sige ja til det hele, og der er 98% chance for at du er på. Og der sker INTET ved at vælge forkert.

ellers skriver du bare igen
Avatar billede bartfreak Nybegynder
13. oktober 2003 - 14:52 #4
Avatar billede omen Nybegynder
13. oktober 2003 - 14:56 #5
Igen, det går ikke!
Hvis en MED Tiscali, og som har den guide lige ved hånden, bedes i skrive!
Avatar billede omen Nybegynder
13. oktober 2003 - 14:57 #6
bartfreak: Det er ikke dialup men ADSL jeg skal sætte op *L*
Avatar billede bartfreak Nybegynder
13. oktober 2003 - 15:00 #7
hvad er det så..?

citat..
"hvordan man opsætter XP til ADSL..."
Avatar billede bartfreak Nybegynder
13. oktober 2003 - 15:03 #8
hvis det er via Lan, så er det samme procedure,men som der bliver sagt..vælg Lan..:O)
Avatar billede omen Nybegynder
13. oktober 2003 - 15:06 #9
Din guide var til modem opkobling... men jeg har lige fundet ud af det! Så nu er jeg på ADSL... :)))
ldanielsen: Læg et svar, så får i fandme point alligevel!! :-)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
17. oktober 2003 - 10:24 #10
ldanielsen hent dine point her :O) ->
http://www.eksperten.dk/spm/415062
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester