skriver adgangskode 2 gange, når man skal logge på nettet
Når man skal logge på internet via ISDN-modem, kan man bruge en funktion der siger "husk adgangskode". Problemet er bare at næste gang man skal logge nettet igen, skriver den koden 2 gange.(det sker både på win2000 og XP)hvad kan være problemet?
