Avatar billede stroyer_dk Nybegynder
16. oktober 2003 - 00:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Begrænsning af båndbrede

Hejsa Eksperter

Jeg sidder på en 2048/512 ADSL forbindelse, og jeg vil gerne have det sådan at jeg kan begrænse båndbreden til de andre computere på nettet, så jeg har fx. 1024/256 til mig selv, og resten fordelt på de andre computere på mit netværk..... kan dette lade sig gøre ?

Mit netværk består af en 3Com Router og og en 3Com Switch samt 3Com netkort (Elsker 3Com)
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
16. oktober 2003 - 00:23 #1
så skal du installere http://www.netlimiter.com/ eller http://www.bandwidthcontroller.com/download.html på klienterne...

netlimiter er at foretrække hvor man kan sætte hastighed på enkelte prosseser
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
16. oktober 2003 - 00:28 #2
eller også have en maskine stående imellem internettet og swtchen
Avatar billede stroyer_dk Nybegynder
16. oktober 2003 - 00:49 #3
takker :-D
Avatar billede majsmarken Nybegynder
16. oktober 2003 - 05:21 #4
Jeg har tidligere spurgt om det samme på http://www.eksperten.dk/spm/291204 men her er jo (tilsyneladende) svaret !!!
Det må jeg prøve !!!
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester