Begrænsning af båndbrede
Hejsa EksperterJeg sidder på en 2048/512 ADSL forbindelse, og jeg vil gerne have det sådan at jeg kan begrænse båndbreden til de andre computere på nettet, så jeg har fx. 1024/256 til mig selv, og resten fordelt på de andre computere på mit netværk..... kan dette lade sig gøre ?
Mit netværk består af en 3Com Router og og en 3Com Switch samt 3Com netkort (Elsker 3Com)
