Avatar billede NsD87 Praktikant
18. oktober 2003 - 03:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor lagger jeg i spil

Hey.

Nogle som ved hvorfor jeg lagger i Counter-Strike / WarCraft3

Det er somom mit internet lagger når jeg spiller spil over nettet.

Den har ikke gjort det før.
Har lige formateret.. har inst. driver osv.

Jeg lagger ikke når jeg downloader, der dl jeg med 25,6 kb

Min internet udbyder: TDC
Hastighed: 258/128
CPU: 2000+
RAM 512
gfx: Radeon9600pro
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2003 - 08:10 #1
Din upload på din linje er ikke så stor - det kunne være en grund...
Avatar billede compilos Nybegynder
18. oktober 2003 - 10:14 #2
Det har ikke noget med din upload at gøre.

- Jeg tror det enten et noget med din PC´er som f.eks. skærmkkort der skal konfigurers.
- Eller efter du installeret har en anden opsætning af CS/WC
Avatar billede NsD87 Praktikant
18. oktober 2003 - 15:15 #3
Nej uploaden er ikke grunden.

Opsætning af det gør intet.
Har prøvet den gamle opsætning, men det er det samme.

Kan måske godt være noget med skærmkortet ved ik. Har ik lige så meget forstand på det.
Fik sat Radeon9600pro ind istedet for GF4 mx440, driverne er sletttet og inst. og opdatet osv.
Men har i/du nogle andelse om hvordan jeg konfigurer skærmkortet ? :(
Avatar billede NsD87 Praktikant
08. oktober 2004 - 20:07 #4
x
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester