Bærbar vil ikke på nettet!
Min stationære vil men ikke min bærbare, hvorfor? point fra mikkelzJeg har en adsl forbindelse som min stationere comp. virker med igennem en HUB, jeg har de samme internetinstillinger for min bærebare som min stationære og den samme kobling op til nette, men den vil ikke på nettet med den bærbare???
jeg har pinget den og alle fire pakker blev leveret
den siger den ikke kan oprette forbindelse
den skriver "internet explorer kunne ikke åbne søgesiden"
ok, jeg har en forbindelse der hedder 1394-forbindelse
og en der hedder LAN-forbindelse
og en der hedder Netværksbro??
1394 er broforbundet??? hmm
