kan ikke logge på..
har en engelsk ven som skal bo her i to måneder, problemet er at hun har sin bærbar med og vil godt på nettet via modem i danmark så hun ikke skal ringe op til england hver gang. som hun godt kan.. jeg har så prøvet at logge hende på via tiscali ved at lave en ny forbindelse som virke fint, jeg logger også på deres server men bliver smidt af med fejl kode 629 hele tiden. modemet virke fint det kan både ringe min mobil op og den engelske server op. tiscali kan ikke hjælpe eller det vil sige de har givet op..hjælp . hvad gør jeg-..
