kan ikke få internetadgang via XP
Hej,Jeg har installeret to styresytemer på min computer, henholdvis Windows ME og XP. Mit problem er bare at på XP kan jeg ikke få adgang til Internettet. Der er ingen logik i det når alle instillinger er identiske med ME.
Hvad skal jeg gøre?
