Høj ping i cs?
Jeg har en 256/128 adsl forbindelse via modem fra TDC. Jeg har her i dag oplevet at jeg får høj ping når jeg spiller Counter Strike (Mellem 150-200 konstant). Når jeg normalt spiller ligger den højst på 40-50, kommer self. ang. hvilken server. Jeg har downloadet et program(DU-meter) der tjekker om jeg bruger min forbindelse, men nej jeg hverken downloadede eller uploadede. Jeg har det seneste år spillet helt uden problemer. Jeg har lukket næsten alle programmer. Dog kan jeg se via DU-Meter at min forbidelse "hopper" en hel delSå tænkte jeg, hvad kan det ellers være? Kan det være fordi internettet er overbelastet på på den vej jeg bor på? Eller..? Skal jeg ringe og snakke med TDC? Kan det være mit modem?
På forhånd tak ;)
