Blokerer de trafikken?
Først havde jeg Stofanet Flexrate, men da min regning kom op på over 1000kr om måneden skiftede jeg til Stofanet Flaterate.Nu har jeg så Flatrate og betaler 300kr om måneden for "ubegrænset" internet. Jeg bruger så meget bandwide 24/7 som det næsten er muligt. Efter 2 måneder med dette flatrate oplever jeg nu at mit internet bliver blokeret 10-12 gange om dagen. At min computer kan overføre data i et par timer og så stopper alt incoming trafik. Der er ingen måde at få overførslen til at virke igen med mindre at jeg rebooter modemet.
Jeg har monitor programmer som overvåger servers i usa, så det er ikke skide optimalt at mit internet bliver "cuttet" 10-12 gange om dagen og ikke kommer tilbage af sig selv.
Jeg kan godt se at det nok ikke er en super god deal for Stofa at have mig som kunde. Men når jeg bestiler ubegrænset internet så er det fordi jeg ønsker ubegrænset internet. Så må de jo sætte en pris som de kan overholde.
Det kan være det er mig som er helt galt på den... så jeg vil lige høre om andre har oplevet noget ligende hos Stofa?
Mvh.
Henrik
