Avatar billede bartz Praktikant
03. november 2003 - 19:39 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Høj Ping i CS

Hej...
Jeg har lige fået Tiscali-ADSL 256/256.
Jeg har lige været inde og spille CS og min ping den ligger omkring de 100. Nogen gange kommer den ned på 60 andre gange kommer den op på 150.
Jeg har lagt mærke til at hvis man skriver net_graph 1 så er det ikke den øverste linje som svinger men den nederste altså den blå...
Plzzz hjælp hvis i har noget som kan hjælpe !!

//Bartz
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
03. november 2003 - 19:47 #1
har du noget upload eller download kørende samtidig med at du spiller ?
eller deler du forbindelsen med nogle andre?
Avatar billede bartz Praktikant
03. november 2003 - 20:07 #2
Nej deler ikke forbindelsen og jeg har intet åbent !!
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
03. november 2003 - 21:33 #3
hvilke typer servere connecter du til? danske ??
Avatar billede bartz Praktikant
03. november 2003 - 22:04 #4
Hvordan kan jeg se deT !!
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
03. november 2003 - 22:17 #5
der som regel angivet en ping tid til serveren før du joiner den. den skal være så lav som muligt. prøv evt at joine de servere som www.csworld.dk har og se om det bliver bedre med pingen.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
03. november 2003 - 22:19 #6
hvad er din:
rate
cl_updaterate
cl_cmdrate
sat til i din config fil i cs?
Avatar billede bartz Praktikant
03. november 2003 - 22:27 #7
updaterate er 20 og cmrate er 30
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
03. november 2003 - 22:28 #8
hvad med rate ?
Avatar billede bartz Praktikant
03. november 2003 - 22:29 #9
og det bliver ikke bedre af csworld's server ?!
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
03. november 2003 - 22:31 #10
ok men hvad er din rate sat til ??
Avatar billede bartz Praktikant
03. november 2003 - 22:31 #11
rate er 7500
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
03. november 2003 - 22:33 #12
hmm prøv at sætte den til 9999.
hvis det ikke hjælper så ved jeg ikke hvad kan.
Avatar billede bartz Praktikant
03. november 2003 - 22:41 #13
ok så !!
Avatar billede bartz Praktikant
03. november 2003 - 22:44 #14
Er der andre der har nogen gode forslag !!
Avatar billede bjuhl Nybegynder
04. november 2003 - 08:37 #15
Hvad med Spyware, Virus og Windows firewall. Har du kigget på det?

Har du Router på?

Din forbindelse er nemlig tilstrækkelig til CS, hvis de holder den hastighed de lover. Men det skal de nok gører.
Avatar billede bartz Praktikant
05. november 2003 - 10:01 #16
Ja jeg har den der hedder Cisco 677... Ja jeg har også Firewall og Virus på....

//Bartz
Avatar billede bartz Praktikant
05. november 2003 - 10:17 #17
Jeg har Norton Internet Security 2003
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
05. november 2003 - 10:18 #18
hmm prøv at disable disse ting og join en server.
hvis jeg spiller cs med norton kørende så lagger det ret meget.
Avatar billede bartz Praktikant
05. november 2003 - 10:22 #19
Okay......Jeg er ikke lige hjemme nu, men skal nok prøve at disable !!
Ellers andre gode råd !!
//Bartz
Avatar billede bartz Praktikant
05. november 2003 - 10:59 #20
...Ellers andre ting...
Avatar billede bartz Praktikant
05. november 2003 - 15:41 #21
Andre ekstrem gode råd....Er der andre som har nogen gode råd til hvordan man kan få ens fps til at kører hele tiden 60 !!
Avatar billede lfa Nybegynder
11. november 2003 - 17:19 #22
download programmet HLTooLz 2 der kan du virkelig få dit cs til at køre optimalt, både med fps og med ping
Avatar billede bartz Praktikant
12. november 2003 - 16:36 #23
Hey tak lfa...det hjalp virkeligt.........
kom lige med et svar

//bartz
Avatar billede bartz Praktikant
06. december 2003 - 12:14 #24
Kom da lige med nogen SVAR !!
Avatar billede lfa Nybegynder
06. december 2003 - 12:31 #25
okay sådan der.. sry har ikke lige lagt mærke til det ... takker for point
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester