03. november 2003 - 19:39Der er
24 kommentarer og 1 løsning
Høj Ping i CS
Hej... Jeg har lige fået Tiscali-ADSL 256/256. Jeg har lige været inde og spille CS og min ping den ligger omkring de 100. Nogen gange kommer den ned på 60 andre gange kommer den op på 150. Jeg har lagt mærke til at hvis man skriver net_graph 1 så er det ikke den øverste linje som svinger men den nederste altså den blå... Plzzz hjælp hvis i har noget som kan hjælpe !!
der som regel angivet en ping tid til serveren før du joiner den. den skal være så lav som muligt. prøv evt at joine de servere som www.csworld.dk har og se om det bliver bedre med pingen.
okay sådan der.. sry har ikke lige lagt mærke til det ... takker for point
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.