Hej alle sammen, jeg ville bare høre om der andre der har problemer med Internet hoa Arrownet???? jeg Spiller Medal Of Honor over nettet, men hverdag omkring kl 15 bliver min ping utrolig dårlig(ping ca 200-400), på alle udlandske servere, men før kl 15 er pingen hel fin(pingen ca 40-60)! Men på Danske server har jeg normal ping hele tiden! Jeg har en kammerat med netop samme problem! vi har klaget nogle gange, og de siger at det er ikke hos dem fejlen ligger!!!!!!!!!!
Kl. 15 ---- Der er mange skolebørn kommet hjem og folk begynder at komme hjem fra arbejde. Hos Arrownet deler man båndbredden. Jo flere brugere der er på i din by, jo langsommere går det.
Hmm, nej fejlen ligger aldrig ved dem (efter deres hoveder!) men her hvor jeg bor er der nogle bolgblokker lige overfor mit hus, de har også det net som du har, de første par mdr, gik deres net ned hele tiden 5 gange dagligt i starten og af 1½ time... dette er ikke sjovt når arrowhnet ikke har placeret deres server det ordenlige sted, dette med ping siger sig selv hvor du bor! det må være noget med der bjuhl siger med at folk kommer hjem osv. men... du kan downloade nogle programmer som kan udøve (forbedre) dit internettet's hastighed tilstrakkeligt meget, men det som de normalt gør er at spære alle spyware som ligger på ens com. I min tid som CS spiller brugte jeg disse programmer (de fylder men hvis man brænder for det er de nyttige) er faktisk gode mod en høj ping! så prøv dem....
Der har været meget snak omkring booster programmer til internettet. Men det er vist også blevet konkluderet 100 gang her på E at de ikke er meget værd.
Spyware derimod er en rigtig slem båndbredde, cpu og ram stjæler.
Fjern Spyware og få en meget hurtigere PC også mht. internettet.
Men du vil stadig, i sidste ende, kun have den båndbredde der nu er tilgængelig på det tidspunkt.
den kan være langsom hvis du er i en antenneforening eller noget.. Arrownet har vist også en Firewall eller NAT enhed på deres servere.. jag har prøvet Gamespy Arcade, hvor den starter op med at sige at der er Firewall på selvonm jeg ikke har det. der er selvfølgelig også mange brugere på, hvilket gør at pingen rasler op.
Jeg har fast ip så sidder ikke bag firewall og NAT enhed, Når jeg laver en trace route til en Norsk server, kan jeg se at den køre over COLT net, som jo ligger over i england, hvorfor skal jeg ledes over COLT net når serveren ligger i Norge?
arlet<< Nu er det sådan at jeg har med sådan nogle ting at gøre i min fritid, og jeg vil nu lige sige at det passer og ja der findes nogle online scanninger men jeg ville nu lige anskaffe mig Ad-Aware 6.0 for så tager du de fleste filer væk fra din Computer....
hey, jeg kan sige vedr arrownet(errornet) at jeg har haft de samme problemer når connectede til en server.(cs) ikke nok med at connecte til coltnet i uk, men jeg connectede også til marina del ray i Californien usa... muligt at inettet er et decentralt net bjuhl men det er da tankevækkende at næsten alle andre isp'er i dk kan skabe en 20-40 ping når nettet er decentralt.. den backbone som errornet connecter til er for fyldt, og må skabe flaskehalsproblemer for deres kunder.. jeg fik mig en global public ip og stadig havde jeg ping 200-400 i ping... De sidder og sover i timen, og ønsker ikke på nogen måde at fixe problemet hos arrownet... jeg har så fået cybercity istedet, og det har jo hjulpet på min ping, så nu er jeg nede på en alm ping det vil sige 20-40 og det er uanset hvilken dansk server jeg connecter til
M.v.h
Zappi
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.