deling af forbindelse
Hej. Jeg vil lige høre hvordan jeg deler en webspeed internet forbindelse mellem 2 bærbare.Jeg har et modem der er tilsluttet min laptop1 via usb. Den anden laptop2 er tilsluttet laptop1 med crossover netværkskabel. Kan man ikke dele forbindelsen?
