Avatar billede virvelvar Nybegynder
11. november 2003 - 13:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvilken gruppe brugeren tilhører

Har brug for et script der går ind og checker hvilken gruppe en bruger tilhører og derefter mapper de drev som denne gruppe skal have mappet.

Mange Tak.
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2003 - 13:45 #1
I nedenstående spørgsmål kan du se hvordan du checker hvilken gruppe en bruger tilhører:

http://www.eksperten.dk/spm/401775

Hvordan ved du hvilke drev en gruppe skal have mappet (hvor definerer du det)?
Avatar billede virvelvar Nybegynder
11. november 2003 - 13:52 #2
altså det vil je gogså vide. sådan at hvis det er den gruppe skal de drev mappes.
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2003 - 14:16 #3
Jeg tror ikke du kan definerer nogle steder hvilke drev der skal mappes for en given gruppe!!

Dvs., hvis du bruger AD kan du jo tilknytte forskellige login scripts til hver gruppe...
Avatar billede virvelvar Nybegynder
20. november 2003 - 14:29 #4
nåh