Avatar billede tspdk Nybegynder
15. november 2003 - 12:31 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Jeg har en webside på dansk og vil gerne oversætte

Hej

Jeg har siden http://www.drageportal.dk og den er på dansk. Jeg vil derfor høre om der er nogle som kender et sted hvor men kan via link eller på anden måde lave en online oversætning af alt tekst på siden.

Helst en gratis service.

Håber der er en der kan hjælpe mig

Hilsen Thomas
Avatar billede festy Nybegynder
15. november 2003 - 12:33 #1
Avatar billede festy Nybegynder
15. november 2003 - 12:34 #2
Avatar billede festy Nybegynder
15. november 2003 - 12:35 #3
Avatar billede tspdk Nybegynder
15. november 2003 - 12:35 #4
Hej

Tak for linket... det jeg havde forstille mig, var at jeg klikkede kunne lige om tilmelde min side og så blev den via et link oversat så olk for andre lande kunne læse den på eks. Engelsk.
Avatar billede tspdk Nybegynder
15. november 2003 - 12:38 #5
Problemet er at ikke mange af dem har Dansk som sprog så det bliver svært at oversætte !! :-((
Avatar billede festy Nybegynder
15. november 2003 - 12:42 #6
der findes nogle danske sider som tilbyder oversættelse, de koster allesammen penge. kan ikke finde nogle gratis service :-(
Avatar billede festy Nybegynder
15. november 2003 - 12:45 #7
Avatar billede tspdk Nybegynder
15. november 2003 - 12:56 #8
Tak for din hjælp...... Jeg tror ikke lige pt. jeg kan bruge så meget af det.