Avatar billede skovfoged Nybegynder
16. november 2003 - 12:49 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

billeder i internet

Når jeg er på nettet, og kommer ind på nogle hjemmesider,så kommer der nogle billeder, men mange af dem kan jeg ikke se, også er der bare et rødt kryds.
men hvis jeg opdaterer kan der godt komme nogle men aldrig dem allesammen.
Avatar billede wickedd Juniormester
16. november 2003 - 12:55 #1
Jeg gætter på at du har IE 6 ... I den har Microsucks virkelig lavet lort i det hele, men ellers kan du prøve at højreklikke på det røde jryds, og vælge 'vis billede'. Det hjælper et par genge
Avatar billede resten Nybegynder
16. november 2003 - 12:58 #2
Prøv at slå dit antivirus/frewall fra det er tit den forveksler billederne som virus.
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. november 2003 - 12:59 #3
Prøv at tømme din internet cache. i IE funktioner - indstillinger - slet filer og slet cookies. IE opfører sig mærkeligt når denne cache er fuld. bl.a. billeder vises ikke ordentligt
Avatar billede tommyv Nybegynder
16. november 2003 - 13:06 #4
Check evt. her for gode råd: http://www.eksperten.dk/spm/422614
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. november 2003 - 17:16 #5