Avatar billede squadjot Nybegynder
29. december 2003 - 21:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

FTP overførsel via explorer, binært?

Hvordan overfører man filerne..når man bare logger på en ftp server igennem explorer..og drag dropper filer..

er det binær overførsel..eller aschii..eller hur

tak jot
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
29. december 2003 - 21:59 #1
binær
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. december 2003 - 22:22 #2
du kan sende binært, tekst og billeder som du selv ønsker det, ingen problemer i det.
De ankommer i samme stand som da du afsendte dem.
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. december 2003 - 22:25 #3
Når jeg overfører filer foregår det dog med Wincommander der har en ftp facilitet.
Man skal selvfølgelig først sætte modtageren op med en url og et password som fastsættes af modtageren.
Man kan vist også bruge en anonym afsender, men det skal man aftale med ftp-modtageren.