Avatar billede kgn Nybegynder
30. december 2003 - 12:07 Der er 12 kommentarer

problemer med compaq højttalere og skerm til ny computer

jeg har nu købt ny computer, min gamle var compaq den havde en skerm, hvor højttalerne kunne være på, på selveskermen, kunne man skrue op og ned og mute dem... nu har jeg sat skerm+højttalere til den nye computer (kører win XP) og kan ikke skrue op mere hvad skal jeg gøre for at få det til at virke?
Avatar billede peet-49 Novice
30. december 2003 - 12:20 #1
Du skal i egenskaber for lyde i kontrolpanel, og lave indstillingerne der.
Avatar billede peet-49 Novice
30. december 2003 - 12:22 #2
Kontrolpanel-lyde og lydenheder-højttalerindstillinger-avanceret.
Avatar billede kgn Nybegynder
30. december 2003 - 12:34 #3
kan jeg få den præcise vejlledning.. ?
Avatar billede peet-49 Novice
30. december 2003 - 13:31 #4
I højttaleindstillinger, trykker du på aavanceret, og sætter højttalerne, så det passer til dit system.
Avatar billede kgn Nybegynder
30. december 2003 - 13:41 #5
har prøvet, men det virker ikke... knappen kan man stadig ikke skrue op på, og højttalerne spiller meget lavt, før blæste de der ud af...
Avatar billede peet-49 Novice
30. december 2003 - 13:47 #6
Du skal have skruet op for lyde i egenskaber i kontrolpanel
Avatar billede kgn Nybegynder
30. december 2003 - 16:22 #7
har jeg gjort.. vil have de virker kan man bruge compaq drivers på den ny maskine.. måske for skermen=?
Avatar billede peet-49 Novice
30. december 2003 - 16:24 #8
Har du sat det op til, at højttaler er i skærmen?
Avatar billede kgn Nybegynder
30. december 2003 - 18:39 #9
ja har jeg.. men det er knappen på skermen vi skal have til at virke...
Avatar billede peet-49 Novice
30. december 2003 - 19:08 #10
Det kræver originalt software.
Avatar billede kgn Nybegynder
30. december 2003 - 19:16 #11
ja men kan jeg bruge den originale på denne nye computer..? (svar kun hvis du er sikker.. og vil gerne have link til drivere og gennemgang af hvordan man adder dem...) det er jo ret mange point for dette spg..
Avatar billede peet-49 Novice
30. december 2003 - 19:26 #12
Jeg kan ikke sige dig, om de er XP compatible. www.hp.dk se under support compaq, du behøver jo ikke give mig point, jeg er nødt til, at smutte nu, så jeg kan ikke hjælpe før i det nye år. Har et regnskab og status, jeg skal have ordnet. Godt nytår.