logger hele tiden på nettet.
Hej.Min computer er begyndt at logge sig på nettet hele tide. Når jeg starter programmer op som Word eller Norton Antivirus, Excel eller lign. popper logon menuen frem, hvis jeg fravælger denne, kobler den alligevel til nettet automatisk. Hvad kan jeg gøre for at forhindre det ?
P.S jeg har ikke virus i maskinen. Opdateret virusdatabase, der er virksom hele tiden.
